מנכ"ל ש"ס השר ביטון: "יש לנו נציגים ב-164 ערים"

    אבי יעקב No Comments on מנכ"ל ש"ס השר ביטון: "יש לנו נציגים ב-164 ערים"

    השר במשרד החינוך, מנכ"ל ש"ס חיים ביטון בתוכנית 'עניין מקומי': "ש"ס תרוץ הפעם לראשות עיריית בני ברק אם לא תושג הסכמה בנוגע לרוטציה בקדציות הבאה לצד שותפות בשליש העיר". לגבי אלעד: "יהודה בוטבול, הוא יהיה ראש העיר הטוב ביותר שיהיה לאלעד, אנחנו עובדים שכל הציבור הספרדי יתייצב מאחוריו"

    חיים ביטון ואריה דרעי צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנכ"ל ש"ס, השר במשרד החינוך חיים ביטון לאיתי גדסי ויענקל'ה פרידמן ב'עניין מקומי': "חד משמעית, ש"ס תרוץ הפעם לראשות עיריית בני ברק אם לא תושג הסכמה בנוגע לרוטציה בקדציות הבאה לצד שותפות בשליש העיר. ממלא מקום זה לא תפקיד יחיד שמגדיר שליש מהעוגה. אזכיר שבכנס שהיה בבני ברק, יו"ר ש"ס דרעי אמר שטוב שהקרקעות בצפון העיר חולקו בשווה"

    לגבי העיר אלעד: "בלי לקחת סיכונים, לא מקבלים הישגים בחיים. בעיר יש רוב ספרדי, אין סיבה שלא יתגבשו סביב מועמד ש"ס. יש צוותים אסטרטגיים שכבר עובדים עם המועמד, יהודה בוטבול". מנכ"ל ש"ס הדגיש: ש"ס היא המפלגה הגדולה ביותר במוניציפלי. יש לנו נציגים ב-164 ערים".

    השר ביטון חזר לעיר אלעד וחשף כי "אבי דיין עבד איתנו היטב בבחירות הכלליות למען ש"ס. בשנים האחרונות הכרתי את יהודה בוטבול, הוא יהיה ראש העיר הטוב ביותר שיהיה לאלעד"

    בהתייחסו לעיר בית שמש ולבלבול השורר בה אמר השר ביטון:  "אם יו"ר ש"ס ומועצת חכמי התורה יטילו על אבוטבול לחזור לראשות העיר בית שמש הוא יעשה זאת. אבל מהיכרותי הוא אינו רוצה בכך, הוא עושה חייל בתפקידו במשרד החקלאות".

    לגבי הצנחות: "אם אשקיף מהצד, מקצועית לא אמור להיות הבדל בין מינוי חיצוני לבין נבחר מהפוליטיקה המקומית. מי שרוצה שהעיר תהיה מנוהלת טוב, לא בהכרח צריך להתנגד. לפי בדיקות שערכנו בעיר צפת יש 44% מצביעים חרדיים. מנתונים כאלו בהחלט אפשר לחשוב על נציג משלנו".

    האזינו



    0 תגובות